اجاره منزل مبله در کرمان – غرب کرمان

اجاره منزل مبله در کرمان – غرب کرمان

Kerman, Kerman Province, Iran

اجاره روزانه, اجاره کوتاه مدت

قیمت توافقی

  • مزل مبله در کرمان
  • اجاره آپارتمان مبله در کرمان
  • اجاره منزل مبله در کرمان

كد ملك :

 SBM-5341-property

اشتراک گذاری

به لیست خانه انتخابی افزوده شد

علاقمندی

چاپ

سال ساخت

نوساز

شرح

اجاره منزل مبله در کرمان

پیدا کردن اقامتگاه مناسب در سفرها یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران است. کرمان هم از این قاعده مستثنی نیست و اتفاقا به این دلیل که کرمان آب و هوای خوبی دارد و همینطور جاذبه های تاریخی و طبیعی بساری هم دارد مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند و همین امر باعث می شود پیدا کردن اقامتگاه در این شهر سخت شود.

وبسایت کرمان اسکان جهت رفع این دغدغه پدی آمده است. در این وبسایت انواع اقامتگاه های موجود در کرمان پیش روی مسافران قرار گرفته است که می توانند با نگاهی کلی و مقایسه بین آن ها، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو کنند.

در ادامه یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره منزل مبله در کرمان را به شما معرفی می کنیم.

توضیحات اقامتگاه

این آپارتمان مبله در بلوار فردوسی کرمان در مرکز شهر کرمان واقع شده که محیطی آرام و امن با امکانات رفاهی خوب برای خانواده های گرامی برای اقامت کوتاه مدت به حساب می آید. این واحد دو خواب بوده و دارای 4 تخت تک نفره می باشد و برای میزبانی از حداکثر هشت نفر مناسب است. از جمله امکانات آپارتمان می توان به مبلمان، تخت خواب، تلویزیون و… اشاره کرد.

ظرفیت اقامتگاه

ظرفیت استاندارد این واحد 4 نفر در نظر گرفته شده است اما درصورت پرداخت هزینه نفرات اضافه تا هشت نفر هم پذیرش دارد.

فضای خواب اقامتگاه

آپارتمان مبله در کرمان دارای دو اتاق خواب است که در یکی از اتاق ها یک تخت دو نفره و در اتاق دیگر دو تخت یک نفره قرار داده شده است.

امکانات اقامتگاه

پارکینگ / آسانسور / مبلمان هفت نفره / تختخواب یک نفره (دو عدد) و دو نفره (یک عدد) / کمد و دراور / تلویزیون / اتو / جارو برقی / اقلام بهداشتی / سیستم سرمایشی و گرمایشی / حمام / سرویس بهداشتی ایرانی

قوانین اقامتگاه

ارائه کارت ملی و یا مدرک شناسایی معتبر الزامی است.

تصاویر اقامتگاه

نظرات مسافران قبلی

مسافران قبلی این واحد همگی از این اقامتگاه رضایت داشته اند. از جمله نکات مثبتی که بیان شده موقعیت خوب و دسترسی به بازار و دیگر مناطق شهر، نظافت و تمیزی، امکانات مناسب و برخورد خوب میزبان بوده است. بسیاری مسافران بارها در سفرهایشان این واحد را انتخاب کرده اند.

نحوه رزرواسیون

برای اجاره منزل مبله در کرمان و رزرو این واحد می توانید با شماره 02191070021 تماس گرفته و کد رزرو 15624-73 را جهت درخواست رزرو به پشتیبانان سایت اعلام کنید. علاوه بر این شما می توانید به طور مستقیم روی لینک «اجاره آپارتمان مبله» کلیک کرده و رزرو این واحد را به صورت آنلاین انجام دهید.

3/5 (2 دیدگاه)
خلاصه
تاریخ
نام آیتم
اجاره منزل مبله در کرمان 
امتیاز
51star1star1star1star1star

یادداشت

ملک روی نقشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوئیت در کرمان
اجاره سوئیت در کرمان